Dank u / Thank you

Graag zou ik iedereen die het project, als ook mij gesteund heeft tijdens dit project (HKO-India) nogmaals willen bedanken. Ik ben zeker dat wat we samen bereikt hebben een mooi resultaat zal zijn en hopelijk zullen we zo samen een aantal kinderen een betere toekomst geven. Aldus zeer bedankt. Graag zou ik ook nog enkele personen extra bedanken. Eerst en vooral mama en papa voor de hulp bij dit project en voor het gezelschap in Spanje. Daarnaast Peter Bentein voor de aanmoedigende boodschappen, de hulp bij het opzetten van het project en de steun tijdens de reis zelf. En als laatste ook nog een special thanks aan Charlotte, Jozefien en Tom voor alle steun tijdens het project via vele aanmoedigingen in een hele stapel brieven. Ik dank u!

I would like to thank everyone that supported the project, as they supported me as well. I’m sure that the result will be good and hopefully we’ll give some children a better future. So thank you very much!!! I’d like to say a special thanks to some individuals. First of all, thank you mam and dad for the help and the company in Spain. Then there is Peter Bentein. Thank you for your help to make this project and for the support during the voyage. And in the end I would like to thank my friends Charlotte, Jozefien and Tom for all support during the trip by a lot of motivation written in a big package of letters. Thank you very, very much!

Plaats een reactie